Klasowa wycieczka – dzień drugi;-)

Wycieczkowych wrażeń ciąg dalszy;-)

Około godziny 9:00 po śniadaniu zabraliśmy bagaże podręczne i pojechaliśmy w kierunku Czech, do  Skalnego Miasta w Adrspach. Słońce wstało razem z nami, więc dzień zapowiadał się wspaniale…
Skalne Miasto przywitało nas turkusowym jeziorkiem, a następnie wędrowaliśmy leśną ścieżką i podziwialiśmy zachwycające wysokie skały. Niektóre wyglądały tak, jakby miały się zaraz przewrócić. W połowie drogi dotarliśmy do drewnianego mostka, w okolicy którego stało bardzo dużo ludzi. Czekaliśmy tam około godziny, żeby później około 15 minut płynąć łódką. Długie oczekiwanie wynagrodziły nam jednak malownicze widoki i zabawne opowieści czeskiego przewodnika, który sterował łódką.
To nie koniec wrażeń! Po zwiedzeniu Skalnego Miasta pojechaliśmy do Kłodzka, by zwiedzić niezwyklą, tajemniczą fortyfikację jaką jest Twierdza Kłodzka.
Najpierw, razem z przewodniczką zeszliśmy do podziemi twierdzy, które były jak labirynt. Miejscami było nisko i musieliśmy uważać na głowy. Po wyjściu z podziemi
zwiedziliśmy naziemną część twierdzy, po czym podeszliśmy na wzgórze, z którego mogliśmy podziwiać przepiękną panoramę miasta.
Z Kłodzka już prosto wróciliśmy do hotelu, gdzie czekała na nas pyszna obiadokolacja i kolejny miły wieczór w towarzystwie koleżanek kolegów i pod czujnym okiem naszych opiekunów.